Wednesday, May 28, 2014

Wahai Adik Yang Manis!!!

credit to mommy nor wina

Psssttt!!! hai kengkawan nak tahu tak satu rahsia besar??? patut la sifu saya ni cantik manis..erkk nak ker tengok wajah sifu saya ni?? ok nanti jap eh kejap lagi saya kenalkan..

Sebelum tu jom kita layan dulu supplemen yang dia ambil :-

1. Carotomax - Meredakan penyakit kulit- Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psorisis ,senile palgue ,kulit kering,kulit gugur ,jerawat dan akne.Penggunaan luaran untuk merawat pustule,scabies,akne dan ulser kulit.

2. Vita C SR
Vitamin C atau dikenal dengan asid absorbic ini mempunyai peranan yang sangat penting dalam pembentukan kolagen yang membantu meningkatkan sistem imuniti tubuh serta membantu penyerapan zat besi.

3. B Complex - First of all u must know 'B' is stand for beauty < suka betui dengan ayat ni.
Ini sebenarnya fungsi B Complex :-
" Membantu melindungi kulit daripada pancaran matahari- salah satu punca kulit kusam adalah terlalu banyak terdedah pd sinar uv. Kulit ini kalau dah kusam memang mengambil masa untuk dipulihkan..
Pengambilan B Complex sememangnya langkah yang bijak.
Saranan saya, jika anda sering terdedah kepada cahaya matahari, lebihkanlah pengambilan B Complex dalam diet anda bagi mengelakkan kerosakan kulit yang serius".

4. COQ Health
Coenzyme Q10 atau CoQ Health Plus Shaklee antara supplemen yang digembar gemburkan sebagai supplemen yang HEBAT kerana ia mampu meningkatkan stamina, menurunkan berat badan, memerangi cancer dan AIDS dan tak lupa juga sebagai supplemen ANTI PENUAAN.

So, apa tunggu lagi?? jom kita cantik sama-sama.. eeewahhh!!!opps lupa janji belum tepati..

Tadaaaaaa!! ini lah mommy saya a.k.a CEO Winners Network a.k.a jutawan dermawan. Cantikkan kulit dia??? Thankss mommy kerana tak pernah kenal penat lelah dalam mendidik, mengasuh anak-anak Winners Network. Hanya ALLAH yang dapat membalas jasamu!

So apa tunggu lagi?? Jom sertai group kami...

Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Perunding Vitamin Anda


♥ Shaklee Independent Distributor:887502
♥ Contact No : 012.494.6949 SYIDA
♥ Emel : disyamika@gmail.com
LIKE MY FanPage: LetsVitaHealth



No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016