Monday, September 19, 2016

Peringatan untuk lelaki


Shaklee Alor Setar : Gabungan energizing soy protein

Tahukah anda kepentingan protein di dalam tubuh kita?

> Protein membantu semua penyerapan vitamin

Oleh itu pilihan adalah di tangan anda!




Mengapa mesti memilih SHAKLEE?! /Mendapat kelulusan KKM /Tiada kesan sampingan /Terbukti berkesan /Terbukti semulajadi /Terbukti selamat /Harga mampu milik 
 -------------------------------------- CARA ORDER -------------------------------------- 
Call/SMS/WhatsApp/ ke 012 494 6949 
COD Shaklee Alor Setar , Jalan Kuala Kedah, Simpang Empat, Pendang 
EMEL : disyamika@gmail.com Ikhtiar untuk sihat

Kenali jenis-jenis jerawat



Anda berada di zon yang mana?

Pentingnya DETOKS!!





Monday, August 8, 2016

My family is awesome!!

Syahdu sekarang ni sebab bonda takda di kampung..

Bonda Kak Da dah berhijrah ke Kuala Lumpur...

Baru -baru ni sempat Kak Da luangkan masa yg terhad tu turun KL jumpa bonda..macam2 perasaan ada tak terucap...

 

Semasa dalam perjalanan nak bertemu bonda.....hujan di luar mcm tu la jugak keadaan dlm diri Kak Da

Sempat kami 3 beradik dinner dgn bonda


Aikkk mana bonda???


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaaaaaaaaaaaa....


Seiras dak kami 3 beradikk? hihihi

So berjumpa lagi kita lepas ni bonda....jaga diri...jangan nangis-nangis..

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016