Monday, August 8, 2016

My family is awesome!!

Syahdu sekarang ni sebab bonda takda di kampung..

Bonda Kak Da dah berhijrah ke Kuala Lumpur...

Baru -baru ni sempat Kak Da luangkan masa yg terhad tu turun KL jumpa bonda..macam2 perasaan ada tak terucap...

 

Semasa dalam perjalanan nak bertemu bonda.....hujan di luar mcm tu la jugak keadaan dlm diri Kak Da

Sempat kami 3 beradik dinner dgn bonda


Aikkk mana bonda???


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaaaaaaaaaaaa....


Seiras dak kami 3 beradikk? hihihi

So berjumpa lagi kita lepas ni bonda....jaga diri...jangan nangis-nangis..

Shaklee alor setar : Bekalan untuk haji dan umrah


mamamikail.blogspot.my

Alhamdulillah dan tahniah untuk dhuyufurrahman.....

Bagi anda yang ada saudara mara, ibu bapa yang nak menunaikan haji / umrah...set ini amat membantu anda...
.
.
@ NUTRIFERON - bagi tingkatkan sistem imun
@ PERFORMANCE DRINK - air ajaib untuk tenaga
@ HERBAL CREAM - untuk tumit pecah dan krim pelembut pelembab kulit

Tambahan yang lain ikut keperluan individu

Jadikan ia hadiah terbaik untuk bakal tetamu ALLAH

InsyaAllah

Rakan SHAKLEE anda
012 494 6949

Mengapa mesti memilih SHAKLEE?! /Mendapat kelulusan KKM /Tiada kesan sampingan /Terbukti berkesan /Terbukti semulajadi /Terbukti selamat /Harga mampu milik -------------------------------------- CARA ORDER -------------------------------------- Call/SMS/WhatsApp/ ke 012 494 6949 COD Shaklee Alor Setar , Jalan Kuala Kedah, Simpang Empat, Pendang EMEL : disyamika@gmail.com Ikhtiar untuk sihat

shaklee alor setar : Atasi gastrik


APA FUNGSI SET GASTRIK SHAKLEE?
① ESP
Komponen paling penting dalam gastrik iaitu seumber protein yang tinggi untuk pembentukan sel-sel kulit dan dinding usus yang baru untuk meulihkan semula dinding usus yang telah terhakis akibat gastrik. Elakkan pendarahan usus dari berlaku. memelihara ketebalan sel-sel kulit dalaman. Ia juga mempunyai sifat ALKALI yang tinggi yang boleh membantu meneutralkan asid hidrokolik dalam badan. Selain memmperbaiki sel dalaman untuk elak gastrik, ia juga membantu memulihkan sel kulit luaran supaya tampil lebih cantik, berseri.
.
.
② OSTEMATRIX
Ostematrix mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang sangat tinggi dan mudah diserap. Ia berkepentingan dalam meneutralkan asid yang telah menembusi esphagus dalam perut yang menyebabkan pedih ulu hati. ia juga merupakan kalsium yang mudah diserap oleh badan. Kurangnya kalsium menjadi penyebab utama serangan gastrik. Tak caya? cuba tanya mereka yang sering terkena gastrik ni suka minum susu tak? Berapa kerap minum susu atau ambil makanan yang bersumberkan kalsium. Pasti kurang kan..
.
.
③ PEPPERMINT-GINGER PLUS
Peppermint-ginger plus ni adalah pudina segar yang juga mengandungi halia yang hanya ditanam secara organik di negara beriklim sejuk. ia berfungsi untuk mengeluarkan angin dalam perut dan mengurangkan asid berlebihan daripada memenuhi ruang dinding perut. Angin inilah yang membuatkan kita sering muntah kalau terkena agstrik yang teruk. Angin terdapat dalam setiap badan individu, cuma kuantitinya samaada banyak atau sedikit berbeza dari seorang ke seorang yang lain. Angin juga kekal di dalam perut kerana tingginya asid di dalam perut kita. Bahaya angin adalah kerana ia boleh menyebabkan gas yang boleh menekan urat saraf. Saraf ini begitu dekat dengan jantung dan paru-paru. Jika tidak dirawati, komplikasi lain yang melibatkan jantung dan paru-paru boleh berlaku dan berlakulah simptom seperti sesak nafas dsb.
.
.

Rakan SHAKLEE anda!
Syida 012 494 6949

 

Raya 2016 : Rumah terbuka MB Kedah

Tahun ni Kak Da berkesempatan hadir rumah Menteri Besar Kedah....

Wow teruja!...

Sebab apa teruja?!!!

Bukan sebab makanan ( even makanan banyak tapi Kak Da x kisah sangat bab makan huahuahua )

Ni haaaa sebab terjumpa insan yg Kak Da suka sangat tengok dia..sebab apa? haaaa sebab tak makan usia...baq hampa!



mamamikail.blogspot.my

MB Kedah sedang di temubual oleh 2 juruhebah KEDAHfm...

Yang ni ka yang Kak Da maksudkan..sebab tak makan usia...dakkkkkkkkk aihhhhhh!


mamamikail.blogspot.my

Krew KEDAHfm....DJ puteh Nazri Md Nasir.... DJ Faizal...DJ Nazir ( driver jabatan huahuahua )....krew teknikal Ikram..

Yang ni ka depa yang tak makan usia???? haaaaaa gelak guling dakkkkkkk aihhhhhh!

mamamikail.blogspot.my

Tudia tu tu tu tu tu tu...berbaju melayu turqoise tuhhh...nampakkkk ramai kerumun dia....ish larrrr ayok tengok dia....agak2nya dia makan VIVIX kot....muda 25 tahun daripada usia..heheh...abam NW







Laksa Tomyam Kak Da!

Kali ni Kak Da rasa mcm nk buat blog entry santai-santai...

Bolehkan?

Raya baru-baru ni kecoh dalam grup MADIAS sorang bff update tgh buat laksa tomyam...whattttt?

Dengar perkataan tomyam pun dah penuh air lur dalam mulut..ahak!

So Kak Da minta izin nk up dalam fb...huwaaaa sambutan sangat sangat sangat menggalakkan pakat suruh share resipi...

So Kak Da ambik kesempatan nk update dalam blog jugak mana pi tau ada lg yg masih mencari dan nak mencuba buat LAKSA TOMYAM

Jom check it out!

tenkiu fren share resipi dari sabah bah!

So bila dah dpt resipi cepat2 Kak Da pegi beli bahan-bahan...craving sangat2 masa nih!!

mamamikail.blogspot.my
bole tengok jer kay contoh bahan-bahan yang nak kena sedia ok






mamamikail.blogspot.my
So inilah kejadian LAKSA TOMYAM....selamat mencuba!!

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016