Thursday, February 13, 2014

APA ITU NUTRIFERON?!!

mamamikail.blogspot.com

Manfaat nutriferon
☆mengukuhkan sistem - Manfaat nutriferon
☆mengukuhkan sistem imun dalam 3 hari. Satu-satunya interferon semulajadi di dunia.
☆melawan kanser dan tumor. Mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel kanser dan tumor. Mengurangkan ketidakselesaan pada rawatan kemoterapy
☆melindungi dari influenza
☆meringankan stress dan kelesuan
☆melambatkan penuaan
☆mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C
☆mempertingkatkan menopaus -hypertensi,  tahap kolesterol yg tinggi, kitaran darah, dan masalah lain yg berkaitan dengan menopaus akan menjadi lebih baik
☆mempertingkatkan PMS- terbukti secara klinikal dapat mengurangkan sistem yg terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun. NutriFeron menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.

-->Apakah interferon?
♥ ♥Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.
Manfaatnya:
★Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari
★Melawan kanser & tumor
★ Melindungi drpd Influenza
★ Meringankan stress dan kelesuan
★ Melambatkan penuaan.
★ Mengurangkan Infeksi oleh pesakit2 Hepatitis B&C
★ Membntu mengatasi Masalah2 berkaitan menopaus spt hypertensi, thp kolestrol tinggi, dan kitaran darah agar menjadi lebih baik.
★ Terbukti scra klinikal mengurangkan simptom2 PMS 


mamamikail.blogspot.com

EXTRA BONUS!!!!

♥♥
*** Sgt mobile dan boleh dibawak kemana2
*** Sgt sesuai bg mereka yang tidak menggemari makan ubat berbentuk pil.
*** Remedi terbaik bagi selsema/batuk/demam/flu yang berpanjangan.

[ PENGETAHUAN ]
Tahukah anda di dalam NUTRIFERON terdapat PLANTAGO ASIATICA? Apa itu Plantago Asiatica?Plantago adalah spesies tumbuhan herba yang telah di gunakan sejak turun temurun. Apakah kegunaan Plantago Asiatica?Plantago Asiatica adalah herba anti-toksin, antimikrob, anti radang juga amat berguna jika di gigit serangga dan melalui cerita rakyat ia juga di dakwa berguna jika di patuk ular. Plantago Asiatica juga bermanfaat untuk masalah batuk dan bronkitis.
Apa lagi manfaat Plantigo Asiatica?Di Serbia, Romania, dan Bulgaria, daun dari Plantago utama digunakan sebagai ubat tradisional untuk mencegah jangkitan pada luka dan calar kerana ciri-ciri antiseptik. Di Slovenia dan lain-lain kawasan Eropah Tengah, daun secara tradisinya digunakan topically sebagai penawar untuk lepuh yang terhasil daripada geseran (seperti disebabkan oleh kasut yang ketat dan lain-lain) dan sebagai bantuan kepada gigitan nyamuk di timur Westphalia serta barat Eastphalia.
Jadi telah terbukti bahawa NUTRIFERON adalah produk terbaik jika anda mengalami masalah yang berkaitan dengan imunisasi badan yang lemah. Memandangkan cuaca sekitar yang tidak menentu anda di sarankan untuk mengambil NUTRIFERON sebagai benteng serta meningkatkan tahap rintangan terhadap penyakit.

mamamikail.blogspot.com

Hubungi saya untuk pencerahan seterusnya

" We serve u Better"

 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 887502] 
 ♥ Contact No : 012-494 6949 sms / whatsapp
 ♥ Emel : disyamika@gmail.com 
 ♥ LIKE MY FanPage: Letsvitahealth 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016