Sunday, January 12, 2014

Apa Itu HERB LAX

HERB LAX



Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeLum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.
Ia mengandungi 9 herba semulajadi:
  • alfalfa leaves
  • senna leaves
  • anise seed
  • blue malva flower buckhorn bark
  • licorice root
  • rhubarb root
  • fennel seed
  • culver’s root.

Sifatnya yang menggalakkan tindakanpembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis.Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.Kebaikan Herb Laxpembersihan najis yang tersekatmeransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kitamembantu masalah sembelittindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadimengempiskan perutia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
Siapakah yang perlu amalkan Herb Lax ?
pengamal tegar ubat tahan sakit.
mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
mereka yang banyak jerawat
pesakit gout
mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan suplemen

Hubungi Saya Segera :

Dapatkan sekarang dengan harga berbaloi2!

" We serve u Better"
 ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 887502] 
 ♥ Contact No : 012-494 6949 sms / whatsapp
 ♥ Emel : disyamika@gmail.com 
 ♥ LIKE MY FanPage: Letsvitahealth 
 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016