Thursday, December 5, 2013

Jom Kita Kaji Apa Itu Asid Lemak Omega3

TAHUKAH ANDA?? Asid Lemak omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis).. Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk mengurangkan selera makan anda supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.. Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda).. Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga.. Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka sebaliknya berlaku – Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak..
—> Anda boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik.. jadi anda boleh meningkatkan metabolisme membakar lemak anda..

◆ Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega-3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3

◆ Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak..

◆ Kesimpulannya, Omega Guard Shaklee membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat..

No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016