Wednesday, September 30, 2015

Shaklee Alor Setar :: sesekali bersua


Alhamdulillah...dengan teknologi sekarang yang terpisah boleh bertemu semula....terima kasih WHATSAPP kerana mempertemukan kami semula!!!

Kejadian di bawah berlaku di rumah arwah salah seorang teman di dalam pic di bawah...lama tau u olls persahabatan kami... dari tahun 1996 sehingga 2015 ermmmph kira la tengok berapa tahun..kehkehkeh...

Ada orang kata sayangkan kawan lebih daripada adik beradik..bila difikirkan balik semua tu ada kebenaran..So saya amat hargai semua kawan-kawan saya...ingat lagi kata-kata CIKGU MAKAN NASI "kawan-kawan macam adik beradik"...kipidap la cikgu..

Pertemuan kami sebenarnya dah jadi macam keluarga 69 ahakss....mana taknya...
Jom follow pic....



Dari kiri : Azirah ( baju oren ), Aku, Suri ( Surini ), Suri jugak ( Suriati )..alkisah surini pada asalnya schoolmate dengan aku ( MADIAS ) pastu dia tukar satu sekolah dengan Suriati, yang aku pulak classmate dengan Azirah dan Suriati selepas tu...then berkumpul la kami mcm satu keluarga besar...



 Best memang best saling bercerita, mana taknya selepas tamat sekolah pakat bawa diri masing-masing sehinggalah bertemu balik dalam FB dan WA. Tapi aku dengan Suriati still keep in touch dari tamat sekolah sampai la ke hari ni.



 Aku, Suri Suriati, Suri Surini


  Aku, Suri Suriati, Suri Surini and Azirah, depan tu princess Azirah


 Best Momento


 Semoga ukhuwwah kita berkekalan sampai bila-bila


 Best peluk2 dengan mak cik kantin! erkkk...


 Majlis hari tu sebenarnya Suri Suriati buat Aqiqah untuk putera dia..then kakak dia nak mengerjakan haji di Tanah Suci



Kenangan dengan uoll tetap dalam ingatan...sayang korang..TM DEHEARTY...MADIAS

No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016