Thursday, March 13, 2014

ADAM Turn To 7!!


Syukur Alhamdulillah atas kurniaan dari Mu Ya Rabb!! Aku akan pastikan amanah yang kau berikan ini akan ku jaga dan akan ku semai dengan benih - benih kasih sayang dan cinta seperti aku cintakan Mu dan Rasul.. Aku berjanji Ya Rabb!!

Tanggal 22.02.2014 genap umur ADAM MIKAIL 7 tahun..terasa macam jer baru keluar labour room :)..kenangan melahirkanmu akan mama ingat sampai bila-bila...mana taknya kebiasaannya kalau dah lepas bersalin di hospital semua ibu-ibu dah boleh balik rumah keesokannya tapi mama masih lagi kena tahan sehingga keesokannya..pelik..tapi inilah realiti yang terpaksa mama terima bila doktor mengesahkan darah mama tak cukup protein dan terpaksa di tahan dalam wad sehingga hari ke 5..doktor juga mengesahkan kes yang mama alami ini nisbahnya 1:1000..apapun yang berlaku mama terima sehinggalah habis berpantang mama terpaksa dibekalkan dengan jarum suntikan ( syringe ) dan terpaksa suntik diri sendiri hinggalah 44 hari...habis badan mama lebam-lebam sayang..tapi mama ok jer anak punya pasal kan...hmmm cukup la dulu setakat ini coretan untuk ADAM MIKAIL..lepas ni bersambung lagi..

Mama doakan Adam jadi anak yang soleh..dah tak mau tinggal-tinggal solat...dengar cakap babah dan taat pada sesiapa pun yang lebih tua dari Adam...

SELAMAT HARI LAHIR ADAM...

No comments:

Fanpage

Recommend on Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Disyamika
Designed by UMIESUEstudio 2016